9 Aralık 2014 Salı

FISTIKLI ÇOCUK ŞAPKALARI





                       
                   Çocuklarım için ördüğüm şapkalarım.Facebook üzerinden çok meşhur olmuştu.Bende yaptım.Fıstıklı şapka diye geçiyor ama lif iplerle örülüyor bende lif ipiyle yapmadım normal iple ördüm.
3 yaş çocuk için 30 fıstık çekerek başladım.Sonra bunu daire halka şeklinde birleştirdim.Her fıstık aralarından 28 er fıstık yaptım uzunluğuna 28 tane olduktan sonra kopardım.Hep bu sırada devam ediliyor.Bittikten sonra arlarından birleştiriyoruz hepsini tepesinde 10 fıstık kalcak şeklinde yani o kalanlar ponpon olcak.En sonunda bu fıstıkların aralarını birleştirdikten sonra hepsini tepesindeki ponpon yapılışı kaldı onuda fıstıkların içinden çerek büzdürülüyor.İsterseniz tığla isterseniz kalın bir iğne ile yapabilirsiniz.Tam olarak bu şapkadan ben 3 tane yaptım hatta dördüncüsünüde yapcam yiğenim için... 

12 yorum:

  1. çok sevimliler.. iyi günlerde kullanılsınlar..

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim sağolasın canım :) ;)

    YanıtlaSil
  3. fıstıkların arasını nasıl bırlestırdıgınızı anlatırmısınız tesekkurler

    YanıtlaSil
  4. fıstıkların arasına ikişer zincir çekilerek bi karşıdan diğer karşıya batılarak örülüyor aynı dağ şeklinde gidiliyor araları bu şekilde yapılıyor umarım yardımcı olmuşumdur aralarını yaparken çekmeyi koymayı unutmuşum resmin :)

    YanıtlaSil
  5. Nasıl dağ gibi oluyor ozaman aynı sırayı ikikezmi yapıyoruz donup

    YanıtlaSil
  6. Nasıl dağ gibi oluyor ozaman aynı sırayı ikikezmi yapıyoruz donup

    YanıtlaSil
  7. Nasıl dağ gibi oluyor ozaman aynı sırayı ikikezmi yapıyoruz donup

    YanıtlaSil
  8. Ben ucrenkle yapdim yeşil beyaz pempemsi IP birleştirirken Sizinki gibi olmaz deilmi..siritir birleştirince deilmi

    YanıtlaSil
  9. Ben ucrenkle yapdim yeşil beyaz pempemsi IP birleştirirken Sizinki gibi olmaz deilmi..siritir birleştirince deilmi

    YanıtlaSil
  10. Nasıl dağ gibi oluyor ozaman aynı sırayı ikikezmi yapıyoruz donup

    YanıtlaSil
  11. yani aralarını birleştirirken üçgen tarzında batarak birleştiriyoruz.

    YanıtlaSil
  12. yani aralarını birleştirirken üçgen tarzında batarak birleştiriyoruz.

    YanıtlaSil