29 Ocak 2015 Perşembe

KIZ İÇİN BEBEK YELEĞİ


                Kız çocukları için tunus işi yelek;
Facebook üzerinden katıldığım hadi elişi yapalım grubunda etkinlik için yapmıştım.Dün bitirmiştim yeleği bir ay süresi vardı ben 3 gün içinde bitirmiş oldum malum doğumum yaklaştığı için o yüzden hızlı ördüm sayılır.Yeleğe gelince 1 veya 1.50 yaş için uygun bir yelek oldu.İpimiz lif ipi beyaz renkte kartopudur.Tunus için şiş numaramız 3.50 yeleği örerken 2 tane lif ipini birleştirilerek yaptım ben sizler istediğiniz bir iplede yapabilirsiniz.Yeleğimizi yaparken kapak kısımlarını 24 ilmek ile başlayıp 4 sıra lastik örüyoruz.4 sıra lastik yaptıktan sonra 22 sırada düz devam ediyoruz.Sonra tekrar lastik kısmına geçip 6 yada 5 sıra lastik yapıp ön kısmından 9 ilmek kesiliyor.Sonra 15 ilmek kalıyor koltuk altı bırakmadan omuz kısmı lastik örülerek devam ediliyor.Diğer kapakta anlattığım gibi bu şekil olcak.
Arka kısmına geldiğimizde 48 ilmek ile başlayıp 4 sıra lastik yapıyoruz ve 22 sıra düz devam ediyoruz.Lastik kısmına geliyoruz 17 sıra yada 18 sıra lastik yapılıp orda bitiriyoruz.Süslemesini ben bu şekilde yaptım sizlerde değişik şekilde kendi isteğinize göre süsleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder