24 Ocak 2015 Cumartesi

MUTFAK SANDALYELERİME KILIF YAPTIM




          Mutfak sandalyelerim için kılıf yapmayı düşündüm.Bu kumaşı pazardan beğenerek severek aldım.Sonra kumaşımı sandalye oturağına göre ölçüsünü alıp kıyılarından bir iki parmak biraz büyük kestim.Sonra 4 parça aynı şekilde kesip kıyılarını içini kıvırarak kendi elimle diktim bu 4 parçayı sonra lastik ile içlerinden geçirdim ve sandalyeme göre sıkıştırdım ve ucunu bağladım.Ben kare şeklinde kestim aynen bu şekil kare olarak kıyılarını dikip sonra lastik geçirdim hepsi bu benim dikiş makinem olmadığı için kendim elimle diktim.Bu kumaştan kalan parçalarımda oldu onlarıda fırın bezi,poşetlik,çanta ve ekmeklik olarak değerlendirmeyi düşünüyorum onlarıda kısa zamanda yapacam işallah benim sandalyelerim krem deri rengi olduğu için çok kirlenip lekeler kalıyor o yüzden bende kılıf dikmeyi tercih ettim.Kirlendiğinde çıkarıp makineye atılır sonra tekrar takarsınız kullanışlı bir kılıf oldu :) ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder