12 Ocak 2015 Pazartesi

TELETABİLİ TUNUS İŞİ BEBEK YELEĞİ


       Teletabili tunus iş bebek yeleği kapak kısımları burda 44 ilmek ile başlandı.6 sıra düz devam ediliyor.Sonra kesim sırasında ilk 1 ilmek kesiliyor sonra 2 şer ilmek kesiliyor bu şekil devam edilip 7 sıra olana kadar kesiliyor kahverengi kısımları... sonra görmüş olduğunuz gibi teletabi modelini koymaya geldik..
 tam 8 sıra kahverengileri kestikten sonra modelimizin kesim sırasına yakın ayak kısımlarına yani sarı yeri 3 er 3er koyup ortasına 2 ilmek kahverengi örüyoruz.Aynı resimdeki gibi resime bakıpta yapabilirsiniz...

 arka kağınada 88 ilmek ile başlanıyor.İsteyen düzde örebilir ya da modelde koyabilir.
teletabi yeleğini ben örmedim ama örmesini yapmasını biliyorum.Burda paylaşmak istedim.Oğluma örülmüştü ama hiç daha kullanmadım baya yelekleri olduğu için giydirme fırsatım olmadı artık ikinci bebeğime giydiririm.Bu yelek 2 buçuk 3 yaşa kadar giyilebilinir.

2 yorum:

  1. çok güzel olmuş yapanın ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. annem oğluma yapmıştı teşekkür ederim sağolasınız :)

    YanıtlaSil