6 Nisan 2015 Pazartesi

AYICIKLI TUNUS İŞİ BEBEK SÜVETERİ





                Tunus işi erkek bebek süveteri ;
Tunus işi kolay bir örgüdür aslında ben çok sevdiğim için güzel olan örgüleri yapıyorum.Ben bu süveteri arkadaşımın yeni doğacak bebeği için ördüm.Birde kız kardeşime yapcam aynısından süveteri örerken ben lif iplerinden kullandım iki katlayıp öyle başladım.Hem yumuşak oluyo hemde kalın oluyor.3 ya da 3,50 uzun tığ şiş kullandım. 60 ilmek ile başladım.2sıra lastik yaptım sonra modele geçtim.34 sıra kol kısmına kadar ördüm 2 sıra lastik haricinde 34 sıra olduyani toplamda 36 sıra oldu ve sonra koltuk alt kısmını 7 ilmek ile kestim.Ortada kalan ilmek sayısı 48...16 sırada öyle ördüm ve sonra boyun kısmını 20 kestim omuz kısmlarını 15 ilmek kestim ve süveterimin ön kısmını bitirdim.Arkasını normal düz örerek bitirdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder