1 Kasım 2015 Pazar

ÇİLEKLİ LİFİM


                  Etkinlik üzerine katıldığım lif..İnternet üzerinden hobievimiz forum sayfasına üyeyim orda lif etkinliğine katılarak ördüm.Çokta güzel örgüler örülüyor çokta memnunum hobievimizden güzel bir forum sayfası....

       başlarken 18 tane fıstık yapıp 19'uncu fıstıkta dönüyoruz.Araları ve modeli bu şekilde örülüyor.Kolay bir lif modeli çıtı pıtı çilek lif :) 

  toplamda 6 sıra çilek örülcek sonra bitiriyoruz.

bu lifi bitirip dayanamayıp bir lif daha başladım kardeşlerime anneme yaparım diye düşündüm.Heveslenerek başladım artık..:)

lifin kıyılarını tek fıstık gidişle bitirdim aklımada bu şekil güzel olduğunu gördüm hiç bozmadan devam ettim.Örmek isteyenlere tavsiye ederim gerçekten örülmesi çok zevkli yaparken bir hevesle bitireceğinizi umuyorum.Benden bu kadar :) görüşmek dileğiyle hoşçakalınn :) ;)

2 yorum: